MotorStorm (PS3)

Usuń ten produkt z porównania

Towar w 17 sklepach w cenie od 89,00 zł do 276,00 zł



Zamówienie przedpremierowe: Zamów i zarezerwuj swój egzemplarz już teraz - gra zostanie do ciebie wysłana w piątek, 30 marzec 2007. Dostawa za darmo!

MotorStorm to przede wszystkim bezkonkurencyjna, ogromna swoboda, pozwalająca naprawdę poczuć moc off-roadowego szaleństwa, w której Gracz czerpie ogromną radochę z odkrywania, którędy to można sobie pojechać.Zapomnijcie o tym, że ktoś Wam smęcił o szarpiącej animacji i braku dynamiki. To były ułomności wczesnych wersji, po których nie ma już śladu. Pozostała za to niezwykła szczegółowość wykonania, wspaniałe efekty świetlne, niezwykle rozbudowane tereny wyścigów, stopniowe uszkodzenia pojazdów, świetna fizyka, urzekająca praca zawieszenia i różne szczególiki co rusz przykuwające oko. Ot, choćby sprawa samego bieżnika - o ile przy zwykłych samochodach daje znać o sobie umiejętnie wykorzystany bump mapping, tak już w przypadku motorów, quadów czy buggych wyraźnie widać wystające pojedyncze klocki ogumienia. Kapitalnie odwzorowano podłoże - spod kół pryskają kamyczki i błoto, ładnie zdobiąc pojazdy i kierowców, a na wysuszonej słońcem ziemi, za pędzącymi maszynami, prześlicznie wzbijają się tumany kurzu. W cieniu zaś wielkiej skały, gdzie podłoże jest nieco bardziej wilgotne, gdy przeleci po nim wesołe stado ścigających się wariatów, powstaje błoto, w którym pojazd zapada się nieco głębiej i wyraźnie traci przyczepność. Wszelkie ślady pozostawione na trasie nie znikają i są widoczne do końca wyścigu, tworząc wręcz koleiny w co bardziej uczęszczanych miejscach. Jednak zdecydowanie jednym z najmocniejszych atutów MotorStorm są dostępne tu trasy. Zapewne słyszeliście już o skrótach - i owszem, takowe są, ale podkreślanie ich obecności burzy prawdziwy obraz tras, po jakich przyjdzie nam śmigać. To nie tak, że mamy zwykłą drogę i ewentualne skróty, patent jakże znany i eksploatowany w różnych zręcznościowych wyścigach. Tutaj często masz po prostu potężny, zdający się nie mieć sztucznych ograniczeń teren, upstrzony różnymi rampami i innymi ciekawostkami (ot, chociażby trasa biegnąca po pochylonej skale - wjeżdżając na ten odcinek trzeba mieć odpowiednio dużą prędkość, bo inaczej maszyna zsunie się prosto w przepaść).



,

Ridge Racer 7 (PS3)

Usuń ten produkt z porównania

Towar w 17 sklepach w cenie od 119,00 zł do 276,00 zł



Zamówienie przedpremierowe: Zamów i zarezerwuj swój egzemplarz już teraz - gra zostanie do ciebie wysłana w wtorek, 27 marzec 2007. Dostawa za darmo!

Namco stanęło na wysokości zadania i dołożyło kilka bajerów, które stanowią o wyjątkowości RR7. Nie ma mowy o kalce, bezdusznym porcie. Po pierwsze, można rozkoszować się nowymi trasami. Wśród 22 miejscówek można zaleźć kilka perełek, np. Lost Ruins –, świetną, szybką trasę wśród mistycznych ruin, z zalegającą zielenią. Po drugie, trójstopniowe nitro, znane z 360 oraz PSP, można ustawić tak, aby pasek nie był podzielony na segmenty, a co za tym idzie - w pewnym momencie odpalić mega-super-hiper-duper dopalacz, dzięki któremu zwija się asfalt. Po trzecie, wprowadzono tunel powietrzny (slipstream), dający nie tylko oczywisty efekt przyspieszenia, ale i wymuszający strategiczną jazdę: kolesiowi siedzącemu na ogonie pozwalasz korzystać z tego dobrodziejstwa lub kluczysz, samemu na tym tracąc. Po czwarte wreszcie, fury można tuningować dzięki częściom (silnik, spojlery, zderzaki, maski, opony, naklejki...) zdobywanym w trybie kariery, a także zmieniać specyfikację –, np. wóz z kategorii mild zdefiniować tak, aby driftował niczym dynamic lub normal. Warto odnotować ponadto obecność „,wtyczek”, –, każdy samochód możesz wyposażyć w jakiś ekstra bajer, np. automatyczny rocket-start.